Ἐκ τοῦ κατὰ Ἰωάννην α΄ 1 – 17

Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος. Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν. πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἕν ὃ γέγονεν. ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων. καὶ τὸ φῶς ἐν τῇ σκοτίᾳ φαίνει, καὶ ἡ σκοτία αὐτὸ οὐ κατέλαβεν. Ἐγένετο ἄνθρωπος ἀπεσταλμένος παρὰ Θεοῦ, ὄνομα αὐτῷ Ἰωάννης· οὗτος ἦλθεν εἰς μαρτυρίαν, ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός, ἵνα πάντες πιστεύσωσιν δι' αὐτοῦ. οὐκ ἦν ἐκεῖνος τὸ φῶς, ἀλλ' ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός. Ἦν τὸ φῶς τὸ ἀληθινόν, ὃ φωτίζει πάντα ἄνθρωπον, ἐρχόμενον εἰς τὸν κόσμον. ἐν τῷ κόσμῳ ἦν, καὶ ὁ κόσμος δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ ὁ κόσμος αὐτὸν οὐκ ἔγνω. εἰς τὰ ἴδια ἦλθεν, καὶ οἱ ἴδιοι αὐτὸν οὐ παρέλαβον. ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτόν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα Θεοῦ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ, οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων, οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκὸς, οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρὸς, ἀλλ' ἐκ Θεοῦ ἐγεννήθησαν. Καὶ ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας. Ἰωάννης μαρτυρεῖ περὶ αὐτοῦ καὶ κέκραγεν λέγων· Οὗτος ἦν ὃν εἶπον, Ὁ ὀπίσω μου ἐρχόμενος ἔμπροσθέν μου γέγονεν, ὅτι πρῶτός μου ἦν. Καὶ ἐκ τοῦ πληρώματος αὐτοῦ ἡμεῖς πάντες ἐλάβομεν, καὶ χάριν ἀντὶ χάριτος· ὅτι ὁ νόμος διὰ Μωϋσέως ἐδόθη, ἡ χάρις καὶ ἡ ἀλήθεια διὰ Ἰησοῦ Χριστοῦ ἐγένετο.

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

«ΑΝΔΡΑΣ – ΓΥΝΑΙΚΑ: ΓΑΜΟΣ, ΠΑΤΕΡΑΣ – ΜΗΤΕΡΑ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ»

 ΨΗΦΙΣΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ 11- 2-2024



Όλοι όσοι συγκεντρωθήκαμε σήμερα, Κυριακή 11η Φεβρουαρίου 2024, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης στην Εκδήλωση με θέμα:

«ΑΝΔΡΑΣ – ΓΥΝΑΙΚΑ: ΓΑΜΟΣ, ΠΑΤΕΡΑΣ – ΜΗΤΕΡΑ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ»,

που πραγματοποιήθηκε, από 22 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία, με την ευλογία των τοπικών Ιερών Μητροπόλεων, Θεσσαλονίκης, Νεαπόλεως & Σταυρουπόλεως και Νέας Κρήνης & Καλαμαριάς και αφού ακούσαμε τις εμπεριστατωμένες και τεκμηριωμένες εισηγήσεις των τριών ομιλητών, του Μητροπολίτου Λαρίσης & Τυρνάβου κ. Ιερωνύμου, του πρωτοπρεσβυτέρου π. Νικολάου Χαμαμτζόγλου και της καθηγήτριας του Α.Π.Θ. και ιατρού κ. Μαγδαληνής Τσολάκη, δηλώνουμε την ΕΥΘΕΙΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗ μας στο προωθούμενο νομοσχέδιο αναγνώρισης «γάμου», αλλά και στην επακόλουθη δυνατότητα τεκνοθεσίας από ζεύγη προσώπων του ιδίου φύλου.

Με την στάση μας αυτή δεν στεκόμαστε απέναντι στα πρόσωπα των ομοφυλόφιλων αδελφών μας, τους οποίους, ως εικόνες Θεού, σεβόμαστε απολύτως και με τους οποίους διατηρούμε ανοικτή θύρα, για μια επικοινωνία που οδηγεί στην πραγματική ελευθερία με τον Χριστό.

Απέναντί  μας είναι η ακατανόητη επιμονή στην θεσμοθέτηση ενός «γάμου» και στην συνακόλουθη τεκνοθεσία, που προβάλλονται ως δήθεν «πρόοδος», και που έχουν ως αποτέλεσμα την θυσία αξιών και αιώνιων αρχών στον βωμό ενός άκρατου δικαιωματισμού! 

Έχουμε συνείδηση, ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί, ότι για την υποβάθμιση του ιερού θεσμού της οικογένειας, του γάμου και των δικαιωμάτων όλων των παιδιών, γεννημένων και αγεννήτων, όπως και για τις παρεκτροπές της σημερινής κοινωνίας, υπάρχει η προσωπική, αλλά και η κοινή ευθύνη για όσα, ως πρόσωπα και ως κοινωνία, ανεχθήκαμε και αποδεχθήκαμε. Χρειάζεται, λοιπόν, μετάνοια και αλλαγή στάσης ζωής από όλους μας· αυτό μας δίδαξαν το Ιερό Ευαγγέλιο και οι άγιοι Πατέρες μας, παλαιοί και σύγχρονοι.

Δεν μπορούμε να αποδεχθούμε ότι το «παρά φύσιν είναι δυνατό να καταστεί κατά φύσιν με νομικές διατάξεις» (Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας κ. Αναστάσιος), όπως, επίσης,  και το να απουσιάζουν τα ιερά πρόσωπα της μητέρας και του πατέρα από ένα αναγνωρισμένο από το κράτος «ζεύγος γονέων»!

Για τους ανωτέρω λόγους, ζητούμε από την Ελληνική Κυβέρνηση να ακούσει με προσοχή και αντικειμενική κρίση την εκπεφρασμένη αντίθεση του Οικουμενικού Πατριαρχείου, της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, της Επαρχιακής Ιεράς Συνόδου της Κρήτης, της Ιεράς Κοινότητος του Αγίου Όρους και της πλειονοψηφίας του ελληνικού λαού και να μην προχωρήσει στην ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου.